Úvod > Rady a návody > Jak objednat

Jak objednat

Snadno, rychle a pohodlně. Snažili jsme se Vám v rámci služeb Easy Door maximálně usnadnit cestu k vysněným dveřím a zárubním. Podívejte se, jaké jsou možnosti objednání a jak postupovat krok za krokem.

1. Nezávazná poptávka

Objednání přes konfigurátor

Sestavte si dveře podle svých představ v konfigurátoru a odešlete nezávaznou poptávku. Zatím nemusíte mít jasno v každém detailu, zvolte si prostě jen své favority. S podrobnostmi a technickými náležitostmi už Vám rád poradí prodejce, který Vás na základě poptávky bude kontaktovat.

Kontaktní formulář

Dveře si můžete vyhlédnout i v našem katalogu. Pak už stačí jen využít kontaktní formulář, nechat nám na sebe kontakt a popsat Váš požadavek. Co nejdříve se s Vámi spojíme a domluvíme se na dalším postupu.

Vzorkové prodejny

V našich vzorkových prodejnách máte možnost podívat se na většinu modelů dveří, sáhnout si na různé typy povrchů a hlavně se osobně poradit se zkušenými prodejci. Pokud vám nevyhovují naše otevírací doby, není problém si předem telefonicky smluvit schůzku i mimo tyto časy.


2. Zaměření u vás doma

Po výběru a nezávazné poptávce přichází na řadu zaměření – naši zkušení technici si s Vámi sjednají termín návštěvy a zaměří stavební otvory pro dveře. Na místě s Vámi proberou všechny možnosti technického řešení, poradí s výběrem vhodného povrchu, možností prosklení, dořeší otevírání dveří či umístění dalších doplňků.

Přímo na místě s Vámi sepíší Zaměřovací protokol, který slouží jako podklad ke zpřesnění cenové nabídky, ale také jako zadání pro výrobu a také pro závěrečnou montáž. Tato služba je u zakázek nad 20 000 Kč bez DPH bezplatná, v ostatních případech činí paušální poplatek 500 Kč bez ohledu na počet zaměřovaných otvorů.

Jste na zaměření připraveni? Podívejte se do sekce Časté otázky, kde odpovídáme na dotaz, v jaké fázi stavby je vhodné dveře objednat.


3. Cenová nabídka

Na základě přesných rozměrů Vám obchodní zástupce vystaví přehlednou a kompletní cenovou nabídku. Teprve podpisem této cenové nabídky vzniká závazná objednávka. S obchodním zástupcem si domluvíte výši a podmínky zálohy a jakmile je zboží vyrobeno, budete kontaktováni buď přímo svým obchodníkem, nebo naší koordinátorkou montáží a domluvíte si vhodný termín montáže, dopravy na určené místo či vyzvednutí.


4. Termín dodání

Od prvotní idey a nezávazné poptávky k dodání hotových dveří je dlouhá cesta, ale my se samozřejmě snažíme zvládnout ji co nejrychleji. Počítejte s námi:

Po nezávazné poptávce se s Vámi spojíme do 2 pracovních dnů. Termín pro zaměření domluvíme podle Vašich možností co nejdříve, nejlépe ještě tentýž či následující týden. Vypracování cenové nabídky od nás dostanete do 2 dnů od zaměření. Po potvrzení cenové nabídky a složení zálohy začneme dveře ihned vyrábět – většinu dveří dokážeme vyrobit do 3–5 týdnů podle vybraného modelu či prosklení. Jakmile pro Vás dveře vyrobíme, domluvíme si s Vámi nejbližší možný termín dodávky a montáže dle Vašich možností. Počítejte tedy zhruba s termínem dodání 4 – 8 týdnů.


5. Platba

Na cenové nabídce najdete celkovou částku i podmínky platby jako je například výše zálohy a případné další slevy.

Platbu můžete uskutečnit buď v hotovosti přímo na naší vzorkovně, na platebním terminálu v našich vzorkovnách Praha 9 – Českomoravská a Brno, nebo převodem z banky. Číslo účtu včetně variabilního symbolu (číslo dokladu) naleznete na vystavené zálohové faktuře. Po vyzvednutí zakázky či montáži dveří Vám bude vystavena a zaslána konečná faktura, která slouží jako daňový doklad.

Nenašli jste odpoveď na váš dotaz?

Nechte nám na sebe kontaktní údaje a náš poradce Vám rád pomůže.

Zákaznický servis Lena PokornáZákaznický servis
CAG s.r.o. je příjemce dotace na projekty „Realizace plánu digitální transformace ve společnosti CAG s.r.o.“ a „Zkoušky požární odolnosti jednokřídlových dřevěných dveří“ a „Výměna stroje pro obrábění dveří CAG s.r.o.“, které jsou spolufinancovány Evropskou unií. Více zde.